even acclimatiseren - Reisverslag uit Lima, Peru van genc - WaarBenJij.nu even acclimatiseren - Reisverslag uit Lima, Peru van genc - WaarBenJij.nu

even acclimatiseren

30 April 2013 | Peru, Lima

Even een klein verslagje van wat we vandaag hebben meegemaakt. Inmiddels vaste grond onder de voeten in Peru. We zijn in Lima. Het is hier nog niet zo warm (eind van het regenseizoen) ondanks we maar 1500 km onder de evenaar zijn. Maar de mensen ontmoeten was hartverwarmend. We ondersteunden een gedeelte van onze groep met gebed toen ze de gevangenis met 750 vrouwen gingen bezoeken. Op dit moment te weinig tijd om op in tegaan, meer daarover later. Morgen vroeg (plaatselijke tijd 6:30 u ) op weg naar Huancayo. PS: Het rijgedrag in de stad Lima is echt bijzonder; Ik snap nog steeds niet dat ik auto's geen botsingen heb zien maken, Gerrit & Christien

• 01 Mei 2013 - 09:24

Sylvia.:

Jullie gaan een heel speciale, gezegende tijd hebben daar in Peru!
    Geweldig leuk dat wij het op deze manier kunnen meebeleven!

• 01 Mei 2013 - 09:34

Rosanne:

Hoi Gerrit en Christien,

Leuk om te lezen. Veel plezier en geniet ervan!

Groetjes Rosanne

• 01 Mei 2013 - 10:33

Lenie Willemsen:

He wereldreizigers, veel zegen, wijsheid en energie voor
    de komende tijd. Leuk om mee te kunnen leven met jullie berichtjes.