op reis naar Arequipa - Reisverslag uit Arequipa, Peru van genc - WaarBenJij.nu op reis naar Arequipa - Reisverslag uit Arequipa, Peru van genc - WaarBenJij.nu

op reis naar Arequipa

10 Mei 2013 | Peru, Arequipa

Nog minder dan een maand en dan zijn we al een jaar getrouwd. Wat gaat de tijd snel. Toen we in Lima waren aangekomen (9 uren in de bus) vanuitt de jungle,moesten we eerst even wat bijkomen van een inspannende reis door de hoogste bergpassen van de wereld. Prachtige natuur overigens. Vanuit Lima vetrokken we met het vliegtuig naar Arequipa, de stad waar waar Carlos en Mariela van de Kamp wonen en werken onder de armste kinderen van de stad. Onze vlucht met TA817 van Taca vertrekt om 17.15 u. Het was ongeveer anderhalf uur vliegen.

Groetjes Gerrit en Christien

• 12 Mei 2013 - 14:17

Mieke/Rien De Regt:

Hallo Gerrit en Christien,

Wat een belevenissen hebben jullie zeg ! En door jullie reisverslagen kunnen wij het ook een deel meemaken ! Nog een hele goede en gezegende reis verder.
    Mieke & Rien

• 12 Mei 2013 - 17:31

Ida Van Soest:

Lieve Gerrit en Christien,
    En dan nu lekker bijtanken?
    Wat hebben jullie veel indrukken opgedaan.
    Ik heb er van meegenoten.
    Nog een hele fijne tijd !
    Groetjes van Arie en Ida

• 12 Mei 2013 - 21:18

Frits En Alice Schabbink-staman:

Dag Gerrit en Christien, Hierbij de groeten uit Wierden. We wensen jullie nog veel plezier toe.
    Frits Alice en de rest.