dag 11, themamiddag Nazareno en Villa Fontana - Reisverslag uit Arequipa, Peru van genc - WaarBenJij.nu dag 11, themamiddag Nazareno en Villa Fontana - Reisverslag uit Arequipa, Peru van genc - WaarBenJij.nu

dag 11, themamiddag Nazareno en Villa Fontana

13 Mei 2013 | Peru, Arequipa

Dag 11, themamiddag met de kinderen van kinderrestaurants Nazareno en Villa Fontana. Deze themamiddag hebben we samen met de reisgenoten georganiseerd. Als thema hebben we genomen, het thema wat is uitgelegd in de Spaanse boekjes die we de kinderen aan het einde van de dag hebben uitgedeeld; God, uitgebeeld als tekenaar die de schepping tekent, wat de mensen ervan hebben gemaakt, en dat Jezus voor alle mensen is gekomen om herstel te brengen. Dit thema hebben we uitgewerkt met mime, creativiteit sport en spel. Een uitdaging, en een geweldige middag gehad met elkaar, zie foto's. GenC

• 14 Mei 2013 - 18:36

Sicco En Roelien:

Hallo Gerrit en Christien,
    Bedankt dat jullie ons zo elke dag op de hoogte houden.
    Interessant om te lezen wat er zoal gedaan wordt.
    En de foto's zijn ook gemakkelijk om zo een beetje een beeld erbij te krijgen.

Groeten van Sicco en Roelien.