dag 10 per bus van La Merced naar Lima - Reisverslag uit Surquillo, Peru van genc - WaarBenJij.nu dag 10 per bus van La Merced naar Lima - Reisverslag uit Surquillo, Peru van genc - WaarBenJij.nu

dag 10 per bus van La Merced naar Lima

09 Mei 2013 | Peru, Surquillo

Dag 10, per bus van La Merced naar Lima. We gaan met de lijn bus weer terug richting Lima. Weer diezelfde hoge pas. Maximaal gemeten hoogte 4820 mtr. Als we er uitgaan voor een tussen stop, zoek ik het toilet op ergens beneden in een keldertje. Eenmaal bovengekomen heb ik weer even tijd nodig om op adem te komen. in de bus ook leuke gesprekken gehad met mensen die zich hier 4 jaar geleden hebben gesettled. Zij vertellen hun verhaal, daarna ik wat ons in Peru brengt. Weer 1 van die mooie toevallige ontmoeting vandaag. En..als de verbinding het toelaat enkele foto's. GenC.

• 10 Mei 2013 - 12:11

Ben En Didi Companjen:

Hallo Gerrit en Christien, wat leuk en interesssant om van dag tot dag jullie reizen en ervaringen te kunnen lezen. Jullie beleven heel wat en wat mooi dat jullie zo tot zegen van de mensen daar kunnen zijn en daar ook zo van genieten. Jullie enthousiasme springt van het scherm af, houden zo! Heel veel zegen, spontaniteit en levenslust toegebeden.

• 10 Mei 2013 - 13:17

Oma En Opa Klein:

Erg fijn om te lezen hoe het met jullie op de reis gaat.
    We vinden het interessant en indrukwekkend.
    We volgen jullie lezend, als ook biddend.
    Oma en opa Klein.