dag huancayo - Reisverslag uit Huancayo, Peru van genc - WaarBenJij.nu dag huancayo - Reisverslag uit Huancayo, Peru van genc - WaarBenJij.nu

dag huancayo

03 Mei 2013 | Peru, Huancayo

Huancayo project aquimarca. Sommige mensen zeggen, de comedor/kinderrestaurants : ach het is maar een druppel op de gloeiende plaat. Maar je zal maar de 'opa' zijn die geholpen word. Kenny is 6 jaar en hoort maar voor 10 % daardoor kan kenny niet spreken, en heeft de helft van zijn gezichtsvermogen, en zijn moeder is vermoord. Ik sprak met een man die me het een en ander over Kenny vertelde. Ik begreep uit zijn verhaal dat hij de opa was. Na dat kenny een kwart van zijn bord heeft leeg gegeten wilde Kenny niet meer verder eten en werd erg boos en ging te keer...na 15 minuten drama van kenny zag ik de opa van kenny met een zakje, ik keek er in: het was de rest van het eten van Kenny. Kenny heeft, op zesjarige leeftijd, er voor gezorgd zonder dat iemand het wist zijn opa een avond maaltijd heeft gekregen.