dag 5 feest - Reisverslag uit Huancayo, Peru van genc - WaarBenJij.nu dag 5 feest - Reisverslag uit Huancayo, Peru van genc - WaarBenJij.nu

dag 5 feest

Door: GenC

05 Mei 2013 | Peru, Huancayo

Megafeest en vriendschapsdiner. Op een groot terrein buiten de stad in de natuur met prachtige bergen rondom hebben we met zo´n 600 kinderen uit de 5 projekten uit de omgeving feest gevierd, een mega feest! KInderen uit de verschillende kinderrestaurants, comedores, werden vandaag verwend met sport, spel, sminken, clownerie en ballon modelleren, maar ook hebben ze zich per comedor gepresenteerd voor ons als vertegenwoordigers van pan de vida, met dans en scetches. We zullen proberen met een indruk hiervan door video en fotos op de site te zetten ( als de wifi verbinding nog eventjes blijft). De dag hebben we afgesloten met een groot vriendschapsdiner met alle projectleiders en voorgangers uit de omgeving. Samen hebben we het diner afgesloten met de viering van het avondmaal.

• 05 Mei 2013 - 10:57

Joany:

Hoi Gerrit en Christien,
    Fijn om regelmatig een berichtje van jullie te ontvangen. Tjonge, wat maken julli wat mee zeg. Het zal best een indrukwekkende reis zijn.
    Hier is alles prima; het begint hier nu zelfs voorjaar te worden.
    Groeten,

Aart Jan en Joany

• 07 Mei 2013 - 11:40

Henk:

Heey!

Leuk jullie verhalen bij te lezen!
    Een volle reis en veel gebeurtenissen zeg!
    Goede tijd!

Groetjes!