dag 7 reis naar La Merced - Reisverslag uit Chunchuyacu, Peru van genc - WaarBenJij.nu dag 7 reis naar La Merced - Reisverslag uit Chunchuyacu, Peru van genc - WaarBenJij.nu

dag 7 reis naar La Merced

07 Mei 2013 | Peru, Chunchuyacu

Zondag dag 7, reis naar La Mercedes, in de jungle. We vertrokken vroeg in de ochtend vanuit Huancayo (3500 mtr) In 3 uur tijd zakten we af via prachtig weggetjes en uitzichten naar La Merced (1000 mtr) Van hoogland naar de jungle. Ook was dat te merken aan de temperatuur. We logeren in een mooi hotel met een zwembad. Heerlijk! Werd er met kleren en al in gegooid. Dat vlotte wel het wassen van de kleren.
Na het avondeten werden we door Freddy opgehaald met een te kleine bus om een kerkdienst bij te wonen. Hilariteit, maar ook leuk. Een dienst bijgewoond bij Freddy, voorganger en projectleider van de kinderrestaurants in regio v La Merced. De dienst eindigde in Peruaanse zang en dans op muziek van Trinity.